dimarts, 5 de febrer del 2008

CONCIENCIACIO

Aquesta gent es a qui diumenge s'ha de guanyar.

Nosaltres fem la nostre feina que els demés ja es faran mal entre ells mateixos.
Al seu camp on ningú no ha guanyat s'ha de fer veure que si hem acabat la primera volta fort, comencem la segona encara mes forts.
Us deixo la lletra i la musica de l'himne del C.E.Vila Olimpica.


powered by ODEO

Lletra

El meu Club Esportiu Vila Olímpica
els colors que portem dins del cor
serem un jugadors i afició
farem pinya per ser campions

El meu Club Esportiu Vila Olímpica
un equip dins i fora del camp
si estem junts mai caminarem sols
jugarem defensant els colors

Club Esportiu Club Esportiu
el meu Club Esportiu Vila Olímpica

El meu Club Esportiu Vila Olímpica
blau i blanc cel i escuma del mar
si lluitem fins l’últim minut
la victòria no es pot escapar

Club Esportiu Club Esportiu
el meu Club Esportiu Vila Olímpica

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici